Sunday 16 March 2014

FLEX

White crew neck tee - www.uniglo.com
Grey skinny jeans - www.H&M.com
Blue stripe shirt - www.h&m.com
Denim jacket - vintage 
Nike Air - www.nike.com

Pictures taken by Tom Monty tommonty@hotmail.co.uk
www.shoplondonwith.me


Casual look, casual day out in London Covent Garden I hope you guys like it :) 
Leave comments and tell me what you think x 


Witam!! Mam nadzieje że sie spodoba casulal styl, dzien spędzony w londyńskiej dzielnicy Covent Garden otoczony ciekawą architekturą i małymi zakątkami na kawke ;) zostawcie komentarze i życzę udanej niedzieli i udanego tygodnia !!  nowy blog nadchodzi i bedzie bardzo ciekawy!! 


















10 comments:

  1. Powinienes zalozyc swoj kanal na youtube, pomimo tego ze blog jest fajny i prezentuje twoj styl, wydaje mi sie ze kanal lepiej oddalby ciebie i twoja osobowosc, na filmikach korneli wypadasz rewelacyjnie.

    ReplyDelete
  2. Hey ! :) super dzieki ! Kanal w drodze czekam za swoj Nowy laptop I kamerke :( takrze napewno zakladam.
    Wielka buźa!!! ;)
    Xxx

    ReplyDelete
  3. No to napewno masz juz jednego subskrybenta;) czekam z niecierpliwoscia w takim razie;)

    ReplyDelete
  4. To zajebiscie !! :) jako pierwsza moja fanka ;)) trzeba by było nagrać video razem :) mam nadzieje ze będzie to morzliwe :)

    ReplyDelete
  5. Świetny blog! Trzymam kciuki i zapraszam do zajrzenia na bloga, ale tym razem z modą z Polski :) http://areyouvintage.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super blog widziałem i jest rewelacja :) kanał bedzie na 100% ;) xx

      Delete
  6. Buty wygrały ! I ta lewa strona kurtki, po prostu urzekła mnie !
    I potwierdzam to co wyżej, kanał, KANAŁ NA YT ! U Korneli błyszczysz ;))
    Pozdrawiam xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki dzieki :) kanał zakładam niedługo mam nadzieje se sie spodoba ;) super komentarz jeszcze raz huge thanx !! X

      Delete
    2. Kanał będzie typowo obejmował tylko modę czy będą też jakieś filmiki z inną tematyką tak jak u Korneli dotyczące życia w UK czy czegoś podobnego ? ;)) Bo ja jestem strasznie zainteresowana UK ;))
      Pozdrawiam xx

      Delete